piątek, 11 lutego 2011

Coś z mojego tematu na forum

Od czasu do czasu umieszczę na swoim blogu jakiś fragment z tematów forum, na który odpowiadałem oto jeden z takich fragmentów:


"PearlShe888 (11.02.10 19:30):
dopiero dziś zobaczyłam ten wątek i być może nie wszystko prześledziłam....ale powiedz proszę jak przebiegają Twoje poszukiwania...ja także usiłuje odszukać swojego mężczyznę lecz bez skutecznie...Jak dziś parę miesięcy od wygenerowania tego tematu dziś obecnie masz spostrzeżenia?"


Wiesz ten temat założyłem 4 lata temu, więc trochę czasu minęło i bardzo wiele w moim życiu się zmieniło oprócz jednej rzeczy, wciąż jestem sam.
Nie narzekam, cenie sobie swoją wolność i niezależność ale tak brakuje mi kogoś bliskiego.
Nie będę wdawał się w szczegóły co działo się w moim życiu przez ten okres bo za dużo tego i nie ma znaczenia.

Co wiem po tym czasie?

Wiem, że miłości nie należy
szukać, mamy ją w sobie, należy tylko umieć ją z siebie wyzwolić i każdego dnia się uczyć.
Nie szukaj na siłę żadnego faceta bo nie będziesz szczęśliwa.

Musisz najpierw odnaleźć siebie, pokochać i wierzyć w miłość.
A kiedy uwierzysz, że może przyjść do Ciebie o każdej porze i w każdym miejscu, będziesz szczęśliwa bo będziesz wiedzieć, że każdy nowy dzień może okazać się początkiem czegoś pięknego.

Po prostu bądź, bądź życzliwa, uśmiechnięta, ciesz się z tego co posiadasz, pomagaj innym, żyj każdym dniem, pracuj nad sobą i ucz się miłości tak jak dziecko uczy się chodzić a pewnego dnia w najmniej oczekiwanym momencie pojawi się ten którego pokochasz całym serce i on Ciebie

Brak komentarzy: